Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN


Kami anggota BTPN Kedah dengan penuh tekad dan iltizam berikrar
dan berjanji akan menumpukan seluruh tenaga dan usaha kami.
Memberi layanan mesra kepada pelanggan dalam segala urusan
harian. Melayan permohonan mendapatkan khidmat nasihat dalam
bidang teknologi pendidikan dalam masa. 
Menyiapkan semua tempahan menyalin rakaman audio/video pada tarikh yang
Memproses borang tuntutan dan pesanan kerajaan dalam masa
dua minggu dari tarikh penerimaan. Menjawab semua surat yang
diterima dalam tempoh tiga berterusan berasaskan maklum balas
pelanggan. seminggu permohonan diterima.
Mengedarkan bahan- bahan terbitan BTPN ditetapkan berasaskan output harian 50 pita audio dan 15 pita video. hari. Memastikan serta meningkatkan sistem
penyampaian maklumat secara Kedah dalam tempoh tiga minggu
selepas siap dicetak atau diterbitkan.

No comments:

Post a Comment